مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =

قیمت روز نخود زرد ایرانی در سال ۹۹

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه نخود زرد با سایر نخود ها از نظر کیفیخرید نخود زرد درجه یک به صورت عمده

نخود زرد با کیفیت عالی و کاملا تازه با قیمت های بسیار مناسب جهت فروش ارائه می شود. این حبوبات نقش بسیار مهمی در سبد غذایی خانوار دارند و استفاده از آنها در وعده های غذایی ضروری می باشد. این تولیدات کشاورزی پس از برداشت و انتقال به کارخانه در بسته بندی های مناسب و یا به صورت فله به بازار عرضه می گردند.

قیمت روز نخود زرد ایرانی در سال 99

مقایسه نخود زرد با سایر نخود ها از نظر کیفی

مقایسه نخود زرد با سایر نخود ها از نظر کیفی مقایسه نخود زرد با سایر نخود های رنگی چون سبز و قرمز از جهات مختلفی بایستی بررسی شود. این محصول دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • بافت این نوع نخود بسیار سفت تر از بقیه می باشد. 
  • جهت پخته شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.
  • در انواع غذاهای سنتی و محلی همچون آش رشته پر استفاده می باشد.
  • درصد بالاتری از پروتئین را در خود ذخیره کرده است.

نخود زرد نوعی از حبوبات بوده که در بسیاری از غذاها همچون آش رشته، آبگوشت و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. در صنایع غذایی در ترکیبات نان، سس های مختلف و سالاد از آن استفاده می کنند. 

نخود ها انواع بسیار مختلفی دارند و با هم از نظر طعم، رنگ و ساختار درونی متفاوت می باشند. نخود زرد پس از برداشت از زمین خشک شده و پس از غربال و جداسازی ناخالصی ها در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه می گردد.

نخود زرد سرشار از فیبر و پروتئین می باشد. به دلیل داشتن فیبر بالا باعث هضم غذا و بهبود کارایی و عملکرد دستگاه گوارش می شود. 

نکته مهم در مصرف نخود زرد پخت آن می باشد. اگر این نوع نخود را به صورت خشک خریداری نموده اید قبل از مصرف اجازه دهید چند ساعت قبل پخت داخل آب قرار بگیرد و بافت آن کمی تازه شود. این عمل به پخت بهتر آن کمک می نماید و باعث می شود غذا خوشمزه تر و جا افتاده تر باشد.

خرید نخود زرد درجه یک به صورت عمده

خرید نخود زرد درجه یک به صورت عمده خرید و فروش نخود زرد به صورت عمده و کلی با کیفیت عالی و قیمت مناسب امکان پذیر می باشد. این نخود ها از نظر کیفیت و مرغوبیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از نظر ظاهری کاملا درشت بوده و در انواع ریز نیز موجود هستند. 

قیمت این محصولات بر اساس کیفیت آنها تعیین می شود. هر چقدر از نظر کیفی بالاتر باشند قیمت خرید آنها نسبت به سایرین افزایش خواهد یافت.

خرید نخود زرد و تهیه آن به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. برای اینکه یک خرید مطمئن و آسان داشته باشید می توانید این محصول را به صورت کلی سفارش داده و یک خرید پر سود و راحت را تجربه نمایید. قیمت های ارائه شده فوق العاده مناسب و نسبت به اماکن دیگر بسیار پایین تر می باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس