مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =

قیمت خرید لپه گلستان بسته ۴۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی ویژگی لپه سورت شده گلستانبازار پخش انواع لپه تبریز

قیمت خرید لپه گلستان بسته ۴۵۰ گرمی به نحوه خرید این محصول و همچنین نرخ روز آن بستگی دارد. نرخ روز لپه گلستان با توجه به نوسانات قیمت موجود در بازار متغیر می باشد و جهت استعلام آن می توان از طریق سایت های اعلام نرخ رسمی اقدام نمود. خرید عمده و مستقیم این محصول از طریق مراکز پخش باعث کاهش هزینه های مازاد شده و خریدار می تواند لپه گلستان را از مرکز پخش رسمی آن با قیمتی بسیار مناسب خریداری نماید.

قیمت خرید لپه گلستان بسته 450 گرمی

معرفی ویژگی لپه سورت شده گلستان

معرفی ویژگی لپه سورت شده گلستان لپه از انواع حبوبات پر مصرف و پر طرفدار می باشد که در انواع مختلف و تحت برندهای گوناگون در بازار موجود است. از معروف ترین و معتبرترین برند لپه و به طور کلی حبوبات می توان به نام گلستان اشاره نمود که از سابقه ای طولانی در تولید انواع محصولات شامل خشکبار و آجیل، برنج، حبوبات بسته بندی شده از جمله لپه برخوردار می باشد و نامی آشنا و شناخته شده در داخل و خارج از کشور است.

لپه بسته بندی گلستان بسیار باکیفیت و درجه یک می باشد. در تولید این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع لپه موجود در بازار استفاده شده و توسط دستگاه های مدرن و به روز سورتینگ آماده سازی و در بسته بندی های ۹۰۰ و ۴۵۰ گرمی، کاملا بهداشتی و استاندارد به بازار عرضه می گردد. از ویژگی های لپه سورت شده گلستان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زود پز و لذیذ
  • یک دست و یک نواخت
  • کاملا بهداشتی و استاندارد
  • شسته و ضد عفونی شده و عاری از هرگونه آلودگی
  • بدون هیچ گونه جسم اضافه مانند سنگ و لپه های فاقد کیفیت
  • دارای بسته بندی های بسیار باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی

بازار پخش انواع لپه تبریز

بازار پخش انواع لپه تبریز بازار پخش انواع لپه تبریز با عرضه این محصول در بسته بندی های متنوع و فله ای باعث می شود خریداران عمده به نوع باکیفیت و ارزان لپه تبریز دسترسی داشته و بتوانند این محصول را با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

خریداران عمده از سراسر کشور می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سایت مرکز پخش اقدام به خرید نموده و این محصول را با صرف زمانی اندک و در کیفیتی درجه یک خریداری کنند و کالای خریداری شده را در اسرع وقت در شهر و محل مورد نظر خود دریافت دارند.

این شرکت معتبر و باسابقه، انواع لپه تبریز درجه یک را به صورت عمده در بازارهای داخلی و در حوزه صادرات عرضه می کند. خریداران جهت مشاوره و سفارش کالا می توانند از طریق وب سایت شرکت با مدیر فروش آن تماس برقرار نمایند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس