مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

قیمت خرید لپه خورشتی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مناسبترین نوع لپه خورشتیبازار پخش لپه بسته بندی دستچین

لپه خورشتی تبریز موجب خوش طعم شدن غذا و انواع خورشت ها می شود و در مدت زمان کوتاهی می پزد. لپه خورشتی تبریز، قیمت خرید مناسبی دارد و  یکی از بهترین انواع لپه ها به شمار می رود. بهتر است این محصول را در مکان های خشک و خنک نگهداری نمایید. جهت تهیه محصول نخودهای ریز را، به دو نیمه تقسیم می کنند، این کار به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود. قیمت انواع لپه، به عوامل مختلفی مانند اندازه محصول، کیفیت و … بستگی دارد.

قیمت خرید لپه خورشتی تبریز

معرفی مناسبترین نوع لپه خورشتی

معرفی مناسبترین نوع لپه خورشتی در این بخش به معرفی مناسبترین نوع لپه های خورشتی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا با لپه های خورشتی درجه یک بیشتر آشنا شوید.

  1. اندازه: یکی از مشخصات لپه خوب، اندازه محصول است. ابتدا لازم است بگوییم، لپه هایی که در داخل کشور تهیه می شوند از بهترین نوع لپه ها هستند، زیرا درجه کیفی بالایی دارند و دانه ریز می باشند. هر چه لپه ریزتر باشد، کیفیت و طعم بهتری خواهد داشت. از نظر اندازه دانه، لپه ها از کوچک به بزرگ، به ترتیب از ایرانی، اتیوپی، تانزانیا، استرالیا و روسی تقسیم بندی می شوند. لپه های روسی بزرگترین دانه های لپه را دارا می باشند.
  2. کیفیت: به ظاهر محصول توجه کنید، هر چه دانه ها یک اندازه و یکدست باشند، کیفیت بهتری خواهند داشت. از دیگر فاکتورهای نشان دهنده کیفیت، سالم بودن محصول است. همچنین لپه ها باید خوش رنگ باشند.
  3. قیمت: هر چه دانه های لپه کوچکتر باشند و سرعت پخت بالایی داشته باشند، گران تر خواهند بود.

به طور کلی هر چه لپه خوش پخت تر باشد، مناسب ترین لپه به شمار می رود. طبق بررسی ها لپه های ریز نسبت به انواع درشت خوش پخت تر می باشند و انتخاب مناسب تری برای تهیه لپه محسوب می شوند.

برای تهیه خورشت قیمه مناسبترین نوع لپه، لپه های ریز خواهند بود، به ویژه اگر محصول سورت شده، لیزر شده و دستچین شده باشد. در صورتی که لپه ها پس از تهیه از نظر اندازه تفکیک نشوند، لپه درهم، نام می گیرند و از آنجایی که دانه های ریز درون خورشت، سریع تر می پزند و دانه های درشت دیرتر آماده سرو می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار نخواهند بود و در نتیجه مناسبترین گزینه جهت استفاده در خورشت، به شمار نمی روند.

بازار پخش لپه بسته بندی دستچین

بازار پخش لپه بسته بندی دستچین لپه بسته بندی دستچین از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

با تهیه لپه بسته بندی و دستچین شده، از بهداشت محصول اطمینان خواهید داشت. بازار پخش لپه، محصولات خود را در بسته بندی ها متنوع عرضه می کند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس