مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

قیمت خرید عدس ریز قزاق

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات خواندنی درباره فواید عدسمرکز فروش عدس ریز کرمانشاه

قیمت خرید عدس ریز قزاق، به گونه ای تنظیم شده است که همه افراد با هر گونه موقعیت مالی بتوانند از آن بهره مند شوند. جهت اطلاع از نرخ روز آن، به سایت های ما مراجعه نمایید.

برای تهیه این محصول با قیمت ارزان تر، آن را از مراکز عمده فروشی ما خریداری کنید.

قیمت خرید عدس ریز قزاق

اطلاعات خواندنی درباره فواید عدس

اطلاعات خواندنی درباره فواید عدس عدس یکی از مقوی ترین حبوبات بوده و غنی از پروتئین می‌باشد. به گونه ای که پزشکان توصیه می‌کنند افرادی که گوشت قرمز مصرف نمی‌کنند، عدس را جایگزین آن کنند. ویتامین A ،B ،C موجود در عدس،  سبب تقویت قوای چشم می‌گردد و برای رفع چشم درد مفید است. فسفر موجود در این خوراکی، موجب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می‌شود، همچنین برای آرامش مغز و اعصاب بسیار موثر است.

استفاده از این خوراکی برای کسانی که ناراحتی معده دارند مفید است زیرا این ماده، ترشحات معده را تنظیم می‌کند. برای معالجه چاقی نیز مصرف آن مفید است. وجود فیبر درون آن به درمان یبوست منجر می‌شود. همچنین برای درمان سنگ کلیه و مثانه مورد استفاده قرار میگیرد. وجود ویتامین C در آن برای رفع کک و مک صورت و جوش های پوستی  مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر در وعده صبحانه، کمی عدس پخته میل کنید آن روز شاداب و با انرژی تر خواهید بود.

همانطور که میدانید امروزه متاسفانه سکته و سرطان بسیار شایع شده است. تحقیقات نشان داده است که مصرف این محصول به دلیل دارا بودن مقدار زیادی منیزیم، کلسیم، آهن و سدیم موجب بهبود عملکرد مغز و قلب شده و در نتیجه خطر ابتلا به بساری از بیماری ها نظیر سکته قلبی و سرطان را کاهش میدهد. اگر از ریزش مو رنج میبرید درمان آن را به این خوراکی بسپارید. این محصول حاوی منگنز بوده، به همین دلیل موجب تقویت ریشه مو می‌شود. عدس سرشار از کربوهیدرات بوده، به همین دلیل برای سلامت قلب مفید است. مصرف این محصول، موجب جلوگیری از ابتلا به آلزایمر می‌گردد.

مرکز فروش عدس ریز کرمانشاه

مرکز فروش عدس ریز کرمانشاه اگر شما هم تمایل دارید که طعم عدس مرغوب کرمانشاه را تجربه کنید، کافیست به مراکز فروش عدس ریز قزاق ما مراجعه کنید. این محصول برای تمامی افراد مفید و مقوی است. لذا پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه از مصرف آن غفلت نورزید. اگر امکان خرید حضوری را ندارید، کافیست به سایت های ما مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

ما این محصول را در اسرع وقت به شما تحویل خواهیم داد. این خوراکی در دو نوع فله ای و بسته بندی در نمایندگی های ما موجود است. قیمت نوع بسته بندی، نسبت به نوع کیلویی کمی بیشتر است که این تفاوت هزینه، به علت هزینه بسته بندی می‌باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس