مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

قیمت بهترین نخود پاییزه کرمانشاه در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای کشت انواع نخود پاییزه نسبت به کشت بهارهتولید انواع نخود پاییزه در سراسر کشور

حبوبات از جمله محصولات غذایی با ارزش هستند که به دو روش آبی و دیمی در اکثر شهرهای ایران کشت و نیز در بازار عرضه می گردند.

از مرغوبترین و با کیفیت ترین حبوبات انواع نخود پاییزه است که در نوع خود منحصر به فرد و در بازار به صورت بسته بندی های متنوع و مختلف و نیز به صورت کیسه ای و فله ای موجود بوده و نیز دارای کاربرد و اهمیت زیادی است.

قیمت بهترین نخود پاییزه کرمانشاه در ایران

مزایای کشت انواع نخود پاییزه نسبت به کشت بهاره

مزایای کشت انواع نخود پاییزه نسبت به کشت بهاره

نخود ها از جمله حبوباتی به شمار می آیند که دارای مزیت ها و خصوصیات زیادی بوده که کشت و نیز برداشت آن به صورت مکانیزه و نیز با استفاده از دستگاه انجام می شود که باعث می شود کار با سرعت هر چه بهتر انجام گرفته و نیز محصولی با کیفیت مرغوب حاصل شود.

کشت نخود پاییزه، در فصل پاییز به روش دیمی و بدون آب کاشته می شود و فقط از طریق آب باران رشد می کند که این نوع محصول دارای دانه های ریز و کوچک می باشد.

همچنین این نوع محصول عمده در اکثر شهرهای ایران مانند: لرستان، کرمان، سمنان، دامغان، اصفهان و نیز در استان کرمانشاه از شهرت جهانی بالایی برخوردار بوده که با کیفیت عالی تولید و با قیمت مناسب به صورت عمده در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند.

این محصول عمده کوچک دارای ارزش غذایی بالایی بوده که علاوه بر کیفیت دارای پروتئین ها، انواع ویتامین ها و املاح معدنی زیادی از قبیل: کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم، منیزیم، روی و غیره می باشند که برای بدن بسیار مفید و ضروری می باشد.

تولید انواع نخود پاییزه در سراسر کشور

تولید انواع نخود پاییزه در سراسر کشور

تولید نخود پاییزه، این نوع محصول سرشار از پروتئین و مواد مقوی و مغذی است که در فصل پاییز به صورت دیم کاشته می شود  و همچنین از این نوع نخودها برای آبگوشت، آش و غیره استفاده می شود که بسیار لذیذ و خوشمزه است.

امروزه نمایندگی ها و مراکز عمده فروش  زیادی وجود دارند که این نوع محصولات را با کیفیت عالی خریداری می کنند و نیز با قیمت مناسب در اختیار مشتریان و بازاریان در سراسر کشور قرار می دهند.

هر ساله مقدار زیادی از این محصولات با تعداد تناژ بالا و نیز تعداد سفارشات بالا با بهترین و مرغوب ترین کیفیت از طریق بنادر مختلف و نیز شرکت ها و نمایندگی های مجاز و معتبر و همچنین کارخانه های متعدد در این زمینه محصولات خود را با قیمت مناسب به صورت عمده به اکثر کشورهای خارجی نیز صادر می کنند که از لحاظ اقتصادی برای کشور از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس