مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

فروش نخود پایه بلند کرمانشاه در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نخود پایه بلند کرمانشاه قیمت نخود پایه بلند کرمانشاه در تهران

شهر کرمانشاه از دیرباز قطب اصلی تولید نخود به خصوص در شرایط دیم بوده است.
در سال های اخیر افزایش میزان تقاضا برای نخود پایه بلند کرمانشاه در بازارهای داخلی و خارجی به قدری بوده که تامین کنندگان را بر آن داشته تا با تولید هر چه با کیفیت، جایگاه ویژه خود را در آن پیدا کنند و این محصول را به طور عمده در سراسر کشور عرضه کنند.

فروش نخود پایه بلند کرمانشاه در بازار

مشخصات نخود پایه بلند کرمانشاه

مشخصات نخود پایه بلند کرمانشاه لازم به ذکر است کشت نخود به دو صورت پاییزه و بهاره صورت می گیرد و در پاییز ارتفاع گیاه بلند است به همین دلیل به آن پایه بلند می گویند که برداشت آن به صورت مکانیزه با ماشین آلات کشاورزی انجام می شود. اما در فصل بهار کوتاه قد بوده و برداشت آن نیز با دست و دشوار خواهد بود.

در ادامه برخی مشخصات نخود پایه بلند را بیان کرده ایم:

  • برداشت آسان
  • رنگ روشن
  • ابعاد بزرگ و وزن بالای هر دانه
  • سرشار از مواد معدنی
  • قیمت مقرون به صرفه

امروزه مصرف نخود افزایش چشمگیری یافته و در انواع غذا مورد استفاده قرار می گیرند لذا عرضه کنندگان این محصولات می بایست در بسته بندی های کاملا بهداشتی در وزن های مختلف به بازار عرضه نمایند تا بتوانند پاسخگوی این نیاز خانوارهای در کل کشور باشند.
عمده فروشان این محصول همواره به دنبال بهترین نخود و بار یکدست هستند تا رضایت و اعتماد خریداران عمده خود را جلب نمایند از این رو محصولات کشاورزان حرفه ای را از قبل پیش خرید می کنند تا در طول سال با کیفیت ترین نخود پایه بلند را به دست مشتریان خود برسانند.

قیمت نخود پایه بلند کرمانشاه در تهران

قیمت نخود پایه بلند کرمانشاه در تهران امروزه در کشور ما، کشاورزی جز صنایع فعال به حساب می آید. تامین کنندگان نخود با کیفیت عالی در کرمانشاه توانسته اند طیف گسترده ای از آن را با اندازه یکدست و اعلا وارد بازار نمایند.

بازار تهران بسیار پویا بوده و روزانه محصولات زیادی به آن وارد و از آن به سایر شهرها خارج می شود. بدیهی است عرضه کنندگان بسیاری در شهرهای مختلف به توزیع و فروش این نوع نخود پر تقاضا در کیفیتی درجه یک و فوق العاده پرداخته اند. به علاوه آنها برای خریداران عمده شرایط ویژه ای در نظر گرفته اند تا رضایت و اطمینان بنکداران را جلب نمایند.

به طور خلاصه وقتی بدانیم معتبرترین نمایندگی فروش انواع حبوبات کجا است به طبع برای راهنمایی در خرید پرس و جو می کنیم تا برای خریداران شهر خود، بهترین انتخاب را کرده باشیم. لذا این مراکز برای استعلام به روزترین قیمت نخود پایه بلند و اطلاع مشخصات آن بسیار مفید می باشند.


مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس