مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

فروش مستقیم لپه خام کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ترکیبات مغذی موجود در لپهمرکز پخش انواع لپه خام ایران

لپه در دسته ی حبوبات قرار دارد و در غذاهایی همچون خورشت قیمه، سوپ و … استفاده می شود. این دانه ی گیاهی پس از برداشت، پوست کنده شده و خشک می گردد و به این صورت وارد بازار شده و به فروش می شد. فروش مستقیم و بدون واسطه لپه خام کیلویی در کاهش قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. از این رو بیشتر افراد متقاضی و مصرف کنندگان لپه را به این صورت تهیه و خریداری می کنند تا از نظر اقتصادی برای آنها بصرفه تر باشد. 

فروش مستقیم لپه خام کیلویی

بررسی ترکیبات مغذی موجود در لپه

بررسی ترکیبات مغذی موجود در لپه لپه یکی از دانه های گیاهی پرخاصیت است. یکی از مهمترین فواید لپه داشتن فیبر فراوان می باشد. از این رو باعث هضم سریعتر و بهتر غذا شده و به تقویت سیستم گوارش همچون معده و روده کمک می کند. 

از خواص و مواد مغذی دیگر موجود در لپه می توان به داشتن فولیک اسید فراوان اشاره کرد. به همین جهت مصرف لپه به مادران باردار و خانم هایی که قصد باردار شدن دارند به فراوانی توصیه می شود. فولیک اسید باعث رشد و تقویت سیستم عصبی شده و وجود آن به اندازه ی کافی و مشخص در بدن مادران باردار برای رشد جنین ضروریست. 

لپه ویتامین ب فراوان دارد. خوردن این دانه ی گیاهی دولپه ای خشک شده باعث کاهش چربی خون در قلب و عروق می شود. از این رو به کاهش سکته در انسان کمک زیادی می کند. اگر می خواهید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و افزایش دهید از مصرف این دسته از حبوبات غافل نشوید و آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید. 

مرکز پخش انواع لپه خام ایران

مرکز پخش انواع لپه خام ایران لپه کیلویی را می توانید به صورت عمده زیر قیمت بازار تهیه و خریداری کنید. مرکز پخش انواع لپه خام ایران، این محصول را با بهترین کیفیت و نیز با نازلترین قیمت به بازار عرضه می کند. 

اگر خواهان لپه درجه یک و ممتاز هستید می توانید آن را به صورت مستقیم و با حذف واسطه های مختلف از طریق همین مرکز فروش تخصصی و معتبر تهیه و خریداری کنید. لپه درجه یک در بازار داخلی و خارجی با فروش فوق العاده ای رو به رو می باشد و همواره مورد استقبال اغلب خریدارن و متقاضیان این محصول قرار گرفته است. 

پخش و توزیع این محصول در بهترین نوع بسته بندی انجام می شود. به گونه ای که کیفیت آن تا مدت زمان زیادی حفظ می ماند و رطوبت و گرد و خاک وارد آن نمی شود. لپه ی درجه یک و مرغوب را می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس