مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

فروش مستقیم عدس محلی اردبیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره عدس اردبیل چه می دانید؟بازار خرید عدس ریز محلی

عدس از جمله حبوبات مغزی است که برای پخت غذا هایی مثل عدسی یا عدس پلو استفاده می شود و به این اغذیه طعم خوشی می بخشد. ایران به دلیل داشتن آب و هوا ی مناسب می تواند این محصول را به شکل عمده در خود بپروراند ولی قابل تذکر است که عدس اردبیل ئارای بهترین کیفیت ها است.

فروش مستقیم عدس محلی اردبیل

درباره عدس اردبیل چه می دانید؟

درباره عدس اردبیل چه می دانید؟ عدس از منابع تامین آهن زیاد برای بدن محسوب می شود و می تواند کمبود خون را به خوبی جبران کند. به همین دلیل مصرف آن به کودکان و خانم ها به شدت توصیه می شود. به علاوه عدس از ویتامین های زیادی از جمله ویتامین های خانواده ب برخوردار است. و به تقویت قوای بدن می پردازد. از طرفی دیگر منبع روی محسوب می شود و برای رشد مو و بهبود اوضاع پوست فوق العاده است.

چربی کمی دارد و منبع غذایی خوبی برای افرادی که چربی خون یا کبد چرب دارند به حساب می آید. به علاوه میزان پروتئین در آن زیاد است و برای کسانی که از بیماری نقرس رنج می برند و نمی توانند پروتئین مورد نیاز خود را از مواد گوشتی تهیه کنند یک پیشنهاد عالی است.

عدس در دو نوع معمولی و دال عدس در بازار عرضه می شود. عدسی که بیشتر می شناسیم به علاوه ها غذا های بالا در انواع آش ها نیز استفاده می شود. اما دال عدس برای مهیا سازی خورشتی استفاده می شود و رنگ آن هم از حالت عمومی تفاوت می کند. عدس معمولی رنگی بین خاکی و قهوه ای دارد اما دال عدس نارنجی است. و موارد مصرف کمتری دارد.

بازار خرید عدس ریز محلی

بازار خرید عدس ریز محلی عدس در بین حبوبات از کمترین قیمت برخوردار است و با توجه به مزایایی که در بالا گفته شد تقاضای خیلی بالایی را به خود اختصاص داده است. نوع ایرانی آن بهترین کیفیت را دارد و در زود ترین زمان پخته می شود ولی رقبای خارجی این محصول این ویژگی را ندارند و به همین دلیل کشور های زیادی متقاضی واردات عدس ایران به کشورشان هستند. 

عدس در اندازه های مختلفی به بازار ارائه می شود. و بهترین اندازه آن کوچکترین حد است که باعث رشد آمار خرید عدس ریز نسبت به دیگر اندازه های آن می شود. از طرفی پرورش آن بسیار آسان است و از جمله مزیت های دیگر تولید آن محسوب می شود.

اگر آن را برای کل خانواده به صورت فله خریداری کنیم یا این که مستقیم آن را از مزارعی مانند مزرعه عدس محلی اردبیل که واقعا مرغوب است تهیه کنیم هزینه خرید آن به شدت پایین می آید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس