مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

فروش عمده لوبیا قرمز شمالی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوبیا قرمز شمالیبازار خرید لوبیا قرمز ایرانی

لوبیا قرمز متعلق به دسته حبوبات است که در تهیه انواع غذا ها از این دانه های گیاهی استفاده می شود. 

در کشور ما انواع مختلفی از لوبیا کشت و برداشت می شود، و در اغلب مناطق به ویژه در مناطق شمالی کشت حبوبات از جمله لوبیا قرمز در سطح وسیعی انجام می شود، فروش عمده لوبیا قرمز شمالی که به لوبیا رشتی معروف می باشد، توسط تولید کنندگان این منطقه به سایر مناطق انجام می شود.

فروش عمده لوبیا قرمز شمالی فله

مشخصات انواع لوبیا قرمز شمالی

مشخصات انواع لوبیا قرمز شمالی

در بین حبوبات مصرفی مردم لوبیا قرمز از لحاظ شکل ظاهری و اندازه و طعم خود تنوع بیشتری دارد و در بازار شاهد انواع مختلف آن هستیم، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز و لوبیا قرمز رشتی همه از گونه های لوبیا هستند، که در این بین لوبیا قرمز و لوبیا قرمز شمالی یا همان لوبیا رشتی و همچنین لوبیا چیتی بیشترین مصرف را در بین مردم دارند.

هر کدام از لوبیا ها شکل ظاهری خاص خود را دارند، لوبیا های شمالی هم که به دو شکل لوبیا قرمز و لوبیا رشتی به بازار عرضه می شوند، لوبیا قرمز های شمالی رنگی قرمز و تقریبا تیره دارند و اندازه دانه های آن نیز متوسط است که البته بسته به نوع بذر لوبیا این اندازه ممکن کمی کوچک تر و یا بزرگتر باشد اما در بیشترین موارد اندازه متوسط آن عرضه می شود.       

لوبیا رشتی نیز گونه دیگری از لوبیاهای شمالی است که معمولا اندازه آن نسبت به سایر لوبیا ها بزرگتر می باشد اما قطر آن کمی کمتر می باشد و رنگی قرمز روشن مایل به صورتی دارد و طعم آن نیز کمی متفاوت می باشد، این لوبیا در تهیه انواع غذا های شمالی مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف لوبیا قرمز و به طور کل حبوبات از لحاظ ارزش های غذایی توسط کارشناسان تغذیه و پزشکان و طب سنتی توصیه شده است، وجود مواد معدنی چون کلسیم، منیزیم، آهن و همچنین ویتامین های موجود در آن در کنار فیبر و مواد آنتی اکسیدانی در رشد و حفظ سلامتی بدن نقش ویژه ای دارد.

بازار خرید لوبیا قرمز ایرانی

بازار خرید لوبیا قرمز ایرانی

خوشبختانه کشور ما از لحاظ کشت و برداشت انواع لوبیا قرمز وضعیت خوب و مناسبی در منطقه دارد، لوبیا قرمز ایرانی به خاطر تنوع و کیفیت خوب در تولید باعث جذب مشتریان زیادی در بین کشور های منطقه و سایر نقاط دنیا شده است و در این زمینه هر ساله صادرات زیادی صورت می گیرد.

فروش لوبیا قرمز در بازار داخلی نیز همیشه پر رونق بوده و خوشبختانه مصرف داخلی توسط تولید کنندگان داخلی تامین می شود اما متاسفانه با این وجود باز هم گاهی شاهد نمونه های وارداتی هستیم.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس