مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

فروش انواع نخود ایران در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود موجود در بازار داخلفروشگاه انواع نخود ارزان در ایران

انواع نخود ایران را می توانید در بالاترین کیفیت ها مورد استفاده قرار دهید. فروش انواع نخود در سراسر کشور با کیفیت های بالا انجام می پذیرد. نخود در گروه حبوبات پر مصرف قرار می‌گیرد و این محصول در مناطق مختلفی از ایران کشت می شود.

فروش انواع نخود ایران در کشور

انواع نخود موجود در بازار داخل

انواع نخود موجود در بازار داخل همان طور که می دانید نخود در گروه حبوباتی قرار می گیرد که از سالیان دراز در بین مردم خاورمیانه مورد مصرف قرار می گرفته است. این محصول در فرم‌های مختلفی تولید می شود و فرم های وحشی این محصول در سوریه و ترکیه به وفور یافت می شوند.

نخود در واقع گیاهی است که می‌تواند مقاوم به خشکی باشد و معمولا  نیاز به اقلیم خشک و سرد دارد. این محصول می تواند در فصل بهار و تابستان که هوا تقریبا آفتابی است و بارش بسیار کم است رشد کند.

نخود ها از نظر فواصل رشد در دو گروه نخود های زمستانه و نخود های تابستانه تقسیم‌بندی شوند.

قطب تولید نخود در ایران معمولاً استان‌ های کرمانشاه، کردستان و شهرهای مراغه، کامیاران و کنگاور هستند و این مراکز به عنوان اصلی ترین مراکز تولید نخود در ایران شناخته شده هستند. در راستای فعالیت‌ های گسترده کشاورزان در این مناطق انواع نخود موجود در بازار ایران معمولاً به صورت تامین داخل موجود است.

نخود موجود در بازار ایران معمولاً در سایزهای فلافلی، سه خان و دو خان تولید می‌شوند. بهترین و پرفروش‌ترین نخود در بازارها معمولاً نمونه‌های دوخان یا سایز درشت هستند.

فروشگاه انواع نخود ارزان در ایران

فروشگاه انواع نخود ارزان در ایران همان طور که اشاره کردیم تقسیم بندی انواع نخود  از نظر سایز آنها دیده می‌شود. در راستای این موضوع در فروشگاه انواع نخود ارزان در ایران می توانید نمونه های مختلفی از این محصولات را خریداری نمایید.

در فروشگاه نخود ایران علاوه بر اینکه نخود از نظر سایزی در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد، از نظر خوش پخت بودن و یا یک دست بودن نیز تقسیم بندی می شود.  به عبارت ساده تر می توان گفت ویژگی های نخود ایرانی در سایز مختلف، کیفیت بالا، خوش پخت بودن و یکدست بودن دیده می‌ شود.

در راستای تولید عمده انواع نخود در مناطق مختلف ایران در زمینه صادرات این محصول به دیگر کشورها نیز در سال های اخیر فعالیت های انجام گرفته است.  صادرات نخود ایران معمولا به کشورهای عراق و افغانستان انجام می پذیرد.

نخود به این کشورها به صورت فله و یا در بعضی مواقع به صورت بسته بندی شده ارسال می شود.  البته قیمت فروش نخود به صورت فله ای بسیار پایین تر از نخود بسته بندی شده است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس