مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

فروش انواع لوبیا قرمز بصورت کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت ویتامین های موجود در لوبیا قرمزبازار پخش لوبیا قرمز کیلویی

لوبیا قرمز مانند سایر حبوبات هم خانواده ی خود مانند لوبیا سفید،لوبیا چیتی، لوبیا چشم بلبلی و غیره از دانه های خوراکی است که جایگاه خاصی در هرم غذایی خانواده ها دارد. این دانه ی ارزشمند که در ایران اغلب به صورت لوبیا قرمز کیلویی خریداری می شود دارای خواص تغذیه ای باور نکردنی می باشد. لوبیا قرمز دارای انواع گوناگونی از واریته ها است که از آن جمله لوبیا قرمز ازبک است.

فروش انواع لوبیا قرمز بصورت کیلویی

شناخت ویتامین های موجود در لوبیا قرمز

شناخت ویتامین های موجود در لوبیا قرمز لوبیا قرمز که به دلیل شکل و رنگ خاصش به لگزگزی کلیه ای نیز معروف است نه تنها سرشار از منابع غنی فیبر، پروتئین وآنتی اکسیدان ها است _که هر کدام عملکرد ویژه ی خود را در بدن دارند _بلکه غنی از انواع ویتامین ها می باشد.

اسید فولیک یا همان فولات( به عبارتی ویتامین ب ۹) به وفور در لوبیا وجود دارد. حضور این ویتامین برای تشکیل درست لوله ی عصبی در جنین انسان ضروری است. گفته می شود که میزان ویتامین ب ۹ در لوبیا قرمز خشک بیشتر از حالت کنسروی آن است.

ویتامین ب ۶  یا پیرودوکسال فسفات در پیام رسانی عصبی در انسان نقش مهمی دارد. حبوبات و خانواده ی لوبیاها سرشار از ویتامین ب ۶ می باشند. کمبود این ویتامین با اختلال در ساخت ترانسمیتر ها در مسیر های حسی همراه است و فرد پس از مدتی احساس گزگز،مورمور و بی حسی در اندام های خود خواهد داشت.

از دیگر ویتامین های ارزشمند موجود در لوبیا قرمز می توان به ویتامین سی اشاره کرد. نقش این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته شده در حفاظت از بدن در برابر انواع سرطان ها به اثبات رسیده است. همه ی ما نام ویتامین سی و مرکبات را معمولا باهم شناخته ایم و میوه هایی همچون پرتقال، لیمو و کیوی را به عنوان منابع این آنتی اکسیدان می شناسیم اما باید دقت کنیم و از حبوبات همچون لوبیا قرمز که غنی از ویتامین سی است غافل نشویم.

بازار پخش لوبیا قرمز کیلویی

بازار پخش لوبیا قرمز کیلویی قیمت انواع لوبیای قرمز با توجه به کیفیت محصول تعیین می شود. برای خرید حبوبات به چند ویژگی باید توجه کرد من جمله یک دست بودن و درشت بودن دانه های لوبیا قرمز. لوبیا قرمز خوب پخت مناسبی دارد و زمان پخت آن خیلی طول نخواهد کشید.

فروش لوبیا قرمز در فروشگاه های مختلف به صورت جزئی و همچنین در مقیاس وسیع به صورت کلی انجام می پذیرد. برای تهیه ی لوبیای قرمز مرغوب بهتر است آن را از محلی تهیه کنید که مورد اطمینان باشد و تاییدیه های بهداشتی لازم را داشته باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس