مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

فروشنده عمده لپه باقالی زرد

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص لپه باقالی زرد پیست؟بازار پخش لپه باقالی مرغوب

فروشنده عمده لپه باقالی زرد این محصول را به صورت انبوه با کیفیتی بسیار مرغوب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. لپه تولید شده در کشور ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است از این متقاضیان بسیار زیادی دارد اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشنده عمده لپه باقالی زرد

خواص لپه باقالی زرد پیست؟

خواص لپه باقالی زرد پیست؟ لپه باقالی زرد به لپه‌های دانه جدا و پوست کنده گفته می شود که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. از مهمترین خواص آن وجود پتاسیم می‌باشد که به کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و تنظیم فشار خون کمک می‌کند.
همچنین چربی بسیار پایینی دارد و برای افرادی که فشار خون دارند مناسب می باشد منبع خوب ویتامین b۱ و b۶ و اسید فولیک است و مصرف آن در دوران بارداری به کاهش حالت تهوع و همچنین تقویت سیستم عصبی جنین کمک می کند.
فیبر بسیار فراوانی دارد و به بهبود عملکرد سیستم گوارشی کمک می‌کند به دلیل فیبر فراوان، کلسترول خون را کاهش داده و از بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند.
از اصلی‌ترین خواص به جلوگیری از ایجاد پلاک در خون می باشد که به حفظ سلامت قلب کمک می کند. مقدار زیادی آهن دارد و مصرف آن برای افرادی که کم خون هستند بسیار مناسب است و با مصرف آن نیاز بدن به آهن تامین می‌شود.
به دلیل وجود کلسیم، منیزیم و اسیدهای چرب مفید، برای بیماران دیابتی مفید و است و به بهبود عملکرد کلیه و فشار خون بالا را نیز کاهش می‌دهد.
ارزش غذایی لپه در حال یک فنجان معادل ۹۰ گرم گوشت می باشد و پروتئین بسیار بالایی دارد برای افرادی که به خوردن گوشت قرمز حساسیت دارند یا گیاهخوار هستند مصرف لپه توصیه می گردد و پروتئین بدنشان از این راه تأمین می گردد.
مصرف لپه برای کسانی که شیر و سایر لبنیات نمی خورند توصیه می گردد زیرا کلسیم مورد نظر بدن را تامین می کند.  لپه باقالا فسفر بسیار بالایی دارند و به تقویت هوش و حافظه کمک می کند
مصرف لپه به کسانی که دچار درد معده هستند و کسانی که دچار نفخ می شوند توصیه نمی گردد ولی برای اینکه نفخ را از بین ببرید، بهتر است چند ساعت قبل از مصرف آن را در آب خیس کنید و آبش را عوض کنید.

بازار پخش لپه باقالی مرغوب

بازار پخش لپه باقالی مرغوب بازار  پخش لپه باقالی مرغوب به دلیل فروش عمده و مستقیم از رونق بسیار بالایی برخوردار است. وب سایت اینترنتی زیر جهت خرید آسان و مستقیم برای مشتریان ایجاد شده است. شما می توانید از این طریق تمامی محصولات را با قیمت و اطلاعات مشاهده کنید و سپس با توجه به نیاز خود آن را در بسته‌بندی و حجم دلخواه سفارش دهید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس