مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =

سفارش عمده انواع لپه خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی ارزش غذایی لپهفروش انواع لپه تبریز به صورت عمده

سفارش عمده انواع لپه خارجی ارزان قیمت و با بالاترین کیفیت از طریق وب سایت های اینترنتی امکان پذیر است. لپه خارجی به دلیل زود پخت و خوش طعم بودنش دارای طرفداران بسیاری می باشد. لپه عمده ارزان قیمت و با کیفیت را از طریق وب سایت ما خریداری کنید، از مزایای این خرید بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سفارش عمده انواع لپه خارجی

معرفی ارزش غذایی لپه

معرفی ارزش غذایی لپه لیه

 لپه سرشار از ویتامین A و B١، B٦ وE ،B،C ،k وC و D و همچنین سرشار از اسیدفولیک و آهن و کلسیم می باشد. برخی از خواص لپه عبارت هستند از؛

  • برای درمان بیماری‌های قلبی عروقی،  لپه منبع غنی فیبر است، به همین دلیل برای کاهش کلسترول خون و کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی مفید می باشد.
  •  بهبود  بیماری کم‌خونی فقر آهن، لپه از نظر مواد معدنی منبع خوب آهن می باشد‌، و برای افرادی که کم‌خون هستند، ماده غذایی مناسبی به شمار می آید.
  • درمان و بهبود سلامت دستگاه گوارش،  لپه منبعی غنی از فیبر است، به همین دلیل برای پیشگیری از یبوست توصیه می‌شود، و احتمال ابتلا به بیماری‌های روده را کاهش می‌دهد، و برای کاهش وزن نیز موثر است.
  • بهبود و درمان بیماری دیابت،  لپه حاوی کلسیم و منیزیم و اسید چرب است، و از این لحاظ برای بیماران دیابتی فوق‌العاده عالی است، و همچنین حاوی آنتی‌اکسیدان می باشد،  برای کاهش فشارخون بالا بسیار خوب و مفید است.
  • لپه سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، برای درمان چروک پوست و لکه های پوستی بسیار مفید است.
  • باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

فروش انواع لپه تبریز به صورت عمده

فروش انواع لپه تبریز به صورت عمده

فروش انواع لپه تبریز به صورت عمده بازار داغ و پر رونقی دارد.  لپه تبریز به دلیل دانه های یکدست و درشت بودنش و همچنین زود پز بودن آن بسیار پر طرفدار می باشد. لپه دارای خواص فراوانی می باشد.

لپه، محصول فرآوری شده از نخود ریزی می باشد، که به آن نخود لپه می گویند. در کارخانه های لپه سازی نخود به روش صنعتی و حتی سنتی به دو نیم تقسیم شده و به لپه تبدیل می گردد.انواع لپه در جهان از نظر ظاهری عبارت هستند از ؛

  • لپه استرالیا، این نوع لپه هم از گونه لپه های مخصوص استرالیا بوده است، و از نظر اندازه هم درشتتر از دیگر گونه های لپه می باشد.
  • لپه تانزانی، از نخود مخصوص کشور تانزانیا بدست می آید،  و از نر شباهت به لپه اتیوپی نزدیک است.
  • لپه تبریزی ،این گونه لپه بهترین نوع لپه است که در کشور تولید و به فروش می رسد، و از نظر قیمت از همه انواع لپه ها گران تر است.

این محصول بیشتر به صورت صادراتی به فروش می رسد، صادرات این محصول بیشتر به کشور های اروپا، آسیای مرکزی، عراق، چین می باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس