مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

خرید مستقیم لوبیا قرمز محلی شمالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی در مورد لوبیا قرمز شمالیقیمت خرید لوبیا قرمز بزرگ

لوبیا قرمز شمالی به لوبیای رشتی معروف است که نمونه ای منحصر به فرد در انواع لوبیا ها می باشد که از خوش پخت ترین لوبیا ها بوده و در غذا های محلی استان شمالی در باقلا قاتق استفاده می کنند. از لوبیا قرمز شمالی در تهیه خورش کرفس، خورش قرمه سبزی، خوراک لوبیا، سوپ، سالاد لوبیا قرمز و … به کار می برند. خرید مستقیم لوبیا قرمز محلی شمالی بدون واسطه از طریق سایت های معتبر صورت می گیرد.خرید مستقیم لوبیا قرمز محلی شمالی

اطلاعاتی در مورد لوبیا قرمز شمالی

اطلاعاتی در مورد لوبیا قرمز شمالی لوبیا دانه های گیاهان گل دار هستند که در دسته حبوبات قرار می گیرند و لوبیا در کپسول ها یا در قسمتی از گل گیاه رشد می کند که از پر مصرف ترین نوع حبوبات بوده و دارای خواص زیاد و مقادیر بالای پروتئین می باشد. لوبیا قرمز مانند لوبیا های دیگر حاوی ماده مسمومیت زایی است که این ماده سمی را می توانید با ۱۰ دقیقه جوشاندن در آب از بین ببرید. لوبیا قرمز شمالی به خاطر شکل و اندازه آن به لوبیا فلفلی و لوبیا کلیوی معروف بوده و دارای طبع گرم می باشد.

انواع لوبیا عبارتند از: لوبیای لیما، لوبیای سیاه، لوبیا چشم بلبلی، لوبیای سویا، لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چیتی و … . 

در زیر به خواص لوبیا قرمز شمالی اشاره می کنیم:

  1. لوبیا قرمز کم چرب، بدون کلسترول و یک منبع پروتئین گیاهی بوده که به سلامت قلب کمک شایانی می کند
  2. لوبیا قرمز دارای مقدار بالای آنتی اکسیدان می باشد که باعث سلامت پوست صورت و از پیری زودرس جلوگیری می کند
  3. لوبیا قرمز دارای آهن و مس می باشد که باعث تقویت فولیکول مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند

قیمت خرید لوبیا قرمز بزرگ

قیمت خرید لوبیا قرمز بزرگ شهر گیلان تنها تولید کننده پاچ باقلا در کشور می باشد که به لوبیای محلی معروف بوده و در فصل بهار و پاییز کشت می شود. لوبیای بزرگ شمالی نوعی از لوبیای سفید می باشد که بعد از پخته شدن به دلیل بافت خامه ای که دارد به راحتی قابل هضم می باشد؛ که در انواع خورش ها و سوپ ها منحصر به فرد بوده زیرا رطوبت را به خوبی در خود جذب می کند و بعد از پخته شدن تغییر شکل نمی دهد. از لوبیا قرمز به صورت فله در بازار عمده فروشان، در صتایع بسته بندی و در کنسرو سازی برای تهیه غذا به کار می برند. در شهر زنجان لوبیا قرمز بزرگ تری نسبت به بقیه شهر ها تولید می شود.

شما می توانید برای خرید لوبیا قرمز شمالی به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و محصولی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس