مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 5 =

خرید مستقیم عدس صادراتی کرمانشاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین مشخصه عدس کرمانشاهیفروش مستقیم عدس مرغوب صادراتی

جهت خرید مستقیم عدس کرمانشاهی به نمایندگی های عمده فروشی ما واقع در کرمانشاه مراجعه کنید و این محصول را با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه نمایید. هر سال حجم زیادی از این محصول در این شهر کشت شده و به سراسر کشور توزیع می‌شود. همچنین حدود ۲۰ تن از آن به کشور های همسایه نیز صادر می‌گردد.

خرید مستقیم عدس صادراتی کرمانشاهی

بهترین مشخصه عدس کرمانشاهی

بهترین مشخصه عدس کرمانشاهی شما با دانستن نکاتی درباره مشخصه های عدس کرمانشاهی می‌توانید محصولی با کیفیت و مرغوب را با مناسب ترین هزینه تهیه نمایید. اکنون به شرح برخی از این نکات می‌پردازیم.

یکی از مهمترین ویژگی های آن، ظاهر مطلوب آن است. دانه های آن به رنگ قهوه ای روشن و شفاف بوده و سطح کاملا یکدستی دارد. اگر می‌خواهید عدس کرمانشاهی را تشخیص دهید، آن را از وسط بشکافید. سطح آن باید متمایل به زرد کمرنگ بوده و فاقد کرم زدگی باشد. یکی دیگر از مشخصات این عدس آن است که اندازه همه دانه ها تقریبا با یکدیگر برابر بوده و همچنین درشت هستند. اگر شما مشتی از آن را در دست بگیرید متوجه خواهید شد که ظاهر همه آن ها مشابه هم است.

از لحاظ مزه، کاملا مطلوب بوده و تلخ نیستند. حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که هنگام مصرف انواع حبوبات، برخی از دانه ها بوی نا مطبوعی داشته و تلخ مزه باشند. این موضوع نشان دهنده کهنه بودن محصولات است.

یکی از نکاتی که لازم است بدانید آن است که این محصول پوچ و تو خالی نیستند. به طور کلی حبوبات مرغوب، دارای دانه های تو پر و فشرده هستند. عدس هر چه سفت تر و محکم تر باشد، یعنی از کیفیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

این نوع عدس، طی ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت به خوبی پخته می‌شود و پس از آن که پخته شد هم رنگ شفافی دارد.

فروش مستقیم عدس مرغوب صادراتی

فروش مستقیم عدس مرغوب صادراتی نمایندگی های عمده فروشی ما در کرمانشاه، تهران، قزوین، مشهد و تبریز واقع است. جهت تهیه عدس مرغوب صادراتی با قیمت ارزان تر به مراکز مذکور مراجعه نمایید. همچنین محصولات ما، به فروشگاه های مواد غذایی سراسر کشور توزیع می‌شود و از آن جا در اختیار شما مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. از آن جا که هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است، لذا امکان خرید عدس کرمانشاهی را به صورت غیر حضوری برای افرادی که زمان کافی برای خرید را ندارند فراهم کرده ایم تا در هر نقطه از کشور که هستند بتوانند از طریق مراجعه به سایت های ما و یا تماس تلفنی به ما، سفارش خود را ثبت نموده و خریدی راحت، مطمئن و به صرفه را تجربه نمایند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس