مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =

تولید نخود منصور با بهترین کیفیت در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نخود منصور چیست؟قیمت نخود منصور به صورت مستقیم

نخود یکی از محبوب ترین حبوبات است و مصرف آن دارای سابقه زیادی می باشد. این محصول از ارزش غذایی بسیار بالایی برخودار می باشد که به وفور در آشپزی و در پخت غذا های مختلف استفاده می شود. نخود ارقام مختلفی دارد که نخود منصور یکی از بهترین و به صرفه ترین ارقام این محصول است که کشت آن به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد رو به افزایش است.

تولید نخود منصور با بهترین کیفیت در ایران

مشخصات نخود منصور چیست؟

مشخصات نخود منصور چیست؟ نخود ارقام گوناگونی دارد که در بین آن ها تفاوت هایی مشاهده می شود. نخود منصور از ارقام نخود دیمی است که به دلیل ویژگی های ممتاز کشت و پرورش آن با رشد قابل توجه ایی همراه بوده است.

طی تحقیقاتی که اخیرا توسط محققین در داخل کشور بر روی این گونه انجام شده است مشخص شده که این گونه دارای عملکرد دانه بالاتر و مقاوم به بیماری های مختلف می باشد که مشخصات نخود منصور باعث شده تا کشت آن بسیار به صرفه و اقتصادی باشد. 

قابلیت کشت به صورت دیم باعث می شود تا برای کشت این گیاه نیازی به صرف آب های زیرزمینی نباشد. این رقم از نخود به دلیل داشتن دانه های درشت بسیار بازار پسند است و می توان آن را در مناطق سرد معتدل کاشت.

قیمت نخود منصور به صورت مستقیم

قیمت نخود منصور به صورت مستقیم قیمت نخود منصور در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. این محصول در سطوح کیفی مختلفی به بازار عرضه می شود که طبیعتا در بین آن ها تفاوت هایی مشاهده می شود. شرایط بازار، کیفیت محصول، نحوه و کیفیت بسته بندی و همچین نحوه عرضه از مجموعه عواملی هستند که در قیمت نهایی این ماده تاثیر گذار می باشند.

عموما در زمان های برداشت این محصول قیمت آن مناسب تر از دیگر اوقات سال است و هر چه که از زمان برداشت این نخود ها فاصله می گیریم قیمت آن ها افزایش خواهد داشت.

مراکز مختلفی در زمینه عرضه نخود های منصور فعالیت می کنند که ممکن است گاها اختلاف قیمت زیادی را در بین محصولات این مراکز مشاهده کنید چرا که نحوه عرضه در این مراکز با هم تفاوت دارد.

عموما قیمت ها به دلیل حذف واسطه ها در مراکزی که ارتباط مستقیمی با تولید کننده دارند مناسب تر می باشند و به همین دلیل این مراکز برای خرید مناسب تر می باشند. برای استعلام آخرین قیمت این محصول در بازار روش های مختلفی حضوری و یا اینترنتی وجود دارد که انتخاب آن به شرایط افراد مختلف بستگی دارد.

برای دریافت و آگاهی از آخرین قیمت نخود منصور در بازار و همچنین خرید این محصول می توانید با مشاوران این مرکز تماس حاصل بفرمایید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس