مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =

بازار فروش نخود کرمانشاه با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه عواملی در بازار نخود کرمانشاه موثر است؟بازار خرید نخود کرمانشاه به صورت عمده

بازار نخود کرمانشاه یکی از بازارهای پررونق در خرید و فروش حبوبات است. امروزه کرمانشاه از نظر تولید نخود از تنوع بالا و کیفیت خوبی در سطح کشور را دارد.

نخود یکی از حبوبات مورد علاقه ایرانیان است و در غذاهای محلی کاربرد زیادی دارد

بازار فروش نخود کرمانشاه با بهترین کیفیت

چه عواملی در بازار نخود کرمانشاه موثر است؟

چه عواملی در بازار نخود کرمانشاه موثر است؟ در بازار نخود کرمانشاه انواع مختلفی از نخود موجود است که این تنوع در قیمت نخود تاثیر بسزایی دارد به عنوان مثال نخود دوخان ، نخود تک خان ، نخود فلافلی و نخود ریز از جمله این نخودها هستند و ارزنده ترین این نخودها نخود سایز ۹ و نخود سایز ۱۰ است.

عواملی همچون میزان کاشت نخود در بازار قیمت نخود تاثیر مستقیم دارد چرا که اگر نخود به میزان کمتری کاشته شده باشد قیمت آن به میزان چشمگیری بالا می رود . سایز نخود نیز دارای رابطه مستقیم با قیمت این محصول است مسائلی همچون نژاد نخود ، میزان آفت زدگی نخود و منطقه کاشت نخود نیز در آن بی تاثیر نیستند.

یک عامل دیگر که بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد وجود ضایعات و چوب های خشک شده درختچه نخود در این محصول بوده که هنگام جدا کردن و یا بوجاری از آن جدا نشده است.

بعضی اوقات کشاورزان کاشت این محصول نخود را به صورت سبز و با درختچه روانه بازار می کنند که در این حالت این محصول به نخود بلبلی معروف است و یکی از تنقلات سالم در دسترس مردم محسوب می شود.

بازار خرید نخود کرمانشاه به صورت عمده

بازار خرید نخود کرمانشاه به صورت عمده کرمانشاه یکی از قطب های اصلی این محصول در کشور است و هرساله میزان قابل توجهی نخود به بازار عرضه می کند و این امکان را در بازار کشور فراهم کرده است تا مرغوب ترین نخود را در اختیار خریداران نخود قرار دهند.

مرغوب ترین نخود ایرانی حاصل زحمت و تلاش کشاورزان اهل کرمانشاه است ولی با وجود اینکه دستگاه های مکانیزه ای برای کاشت این محصول وجود دارد اما کشاورزان همچنان به روش سنتی برای کاشت و برداشت این محصول اقدام می کنند که این امر در افزایش قیمت این محصول دخیل است. فروش و خرید نخود کرمانشاه معمولا به صورت عمده در سطح بازار انجام می گیرد این محصول غالبا در استان های کرمانشاه ، لرستان و ایلام کاشته و تولید می شوند .

کرمانشاه رتبه اول کاشت نخود در کشور را دارد و این امر باعث شده است که این شهر متمدن و پهلوان پرور به قطب صادرات نخود تبدیل شود البته نخود در داخل کشور نیز مصرف زیادی دارد قیمت فروش نخود در فصل برداشت برای کشاورزان اصلا مشخص نبوده و معمولا کشاورزان نخود را انبار می کنند تا زمانی که نرخ دقیق این محصول مشخص شود.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس