مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =

بازار خرید عدس خام کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارقام متنوع عدس خاممرکز پخش عدس خام صادراتی

عدس خام از دوره نوسنگی بخشی از رژیم غذایی بشر بوده است و این یکی از اولین محصولات کشاورزی اهلی در خاورمیانه است. شواهد باستان شناسی نشان می دهد که آنها از ۹،۵۰۰ تا ۱۳،۰۰۰ سال قبل مصرف می شدند. امروزه پرمصرف ترین حبوبات در جهان عدس می باشد. قصد تهیه این ماده ارزشمند را دارید؟ با بازار خرید عدس خام کیلویی ما تماس بگیرید.

بازار خرید عدس خام کیلویی

بررسی ارقام متنوع عدس خام

بررسی ارقام متنوع عدس خام عدس یک ماده غذایی مغذی متراکم و بسیار سالم است. حاوی مقدار زیادی نشاسته است که به عنوان کربوهیدرات ترجمه می شود. آنها همچنین پروتئین های گیاهی دارند. اگرچه آنها بسیار خوب و سالم هستند ، اما کاملاً کامل نیستند ، زیرا از نظر اسید آمینه ضروری کم هستند.
با این حال ، مطمئنا ما عادت کرده ایم که فقط یک نوع عدس بخوریم و همه آنها را نمی شناسید. آیا می خواهید انواع عدسهای موجود را بدانید؟

انواع عدس موجود و خواص آنها

بلوند کاستین یا ملکه: به رنگ سبز روشن و در اندازه بسیار بزرگ است. از نظر اندازه معمولی است و بیشترین عدس را در محیط ما مصرف می کند.

Rubia de Armiña: با مورد قبلی تفاوت دارد ، از آنجا که بزرگتر است و کمتر مصرف می شود.

وردینا: کوچک است.

پردینا: از نظر اندازه کوچک است ، اما کمی بزرگتر از ودرینا است. بیشتر کنسرو خورده می شود. Pardina و verdina به سرعت طبخ می شوند ، و آنها را برای تهیه خورش عدس در مدت زمان کوتاه بسیار مناسب می کنند.

بلگا: کوچک ، گرد و سیاه ، نام خود را مدیون شباهت خارجی آنها با خاویار هستند. ارائه زیبای آنها باعث شده است که در دوره های اخیر شیک تر شوند و گرچه یافتن آنها در بازار دشوار است ، اما اغلب در ظروف بسیاری از سرآشپزها دیده می شوند.

Urad ty: عدس سفید از هند ، پروتئین بالایی دارد.

Verde du Puy: عدس کم نشاسته ، با رایحه ای مغذی و از اورگن. به آنها همچنین “خاویار عدس” نیز گفته شده است ، نامی که با بلگا مخالفت می کنند

Crimson یا کانادایی: عدس ترکی است که در ۱۰ دقیقه طبخ می شود و برای پوره ها بسیار عالی است

رئیس سرخ: عدس مصر به طور گسترده در پاکستان جایی که به Masoor Dahl معروف است، مصرف می شود.

خواص انواع عدسهای موجود

خواص عدس

عدس می تواند در آب و هوای بسیار متنوع رشد کند و به پیشرفت بازسازی خاک کمک می کند. بنابراین ، برای کاشت در مناطقی که خاک خیلی حاصلخیز نیست ، گزینه مناسبی می شود. این حبوبات از باکتری هایی که در ریشه آنها زندگی می کنند ، نیتروژن را تأمین می کنند. می توان گفت انواع عدسهای موجود برای کره زمین خوب هستند.
از جمله مزایایی که آنها برای سلامتی دارند میزان بالای پروتئین های گیاهی آنها است. عدس حبوباتی است که بیشترین پروتئین را دارد و هضم آسان را فراهم می کند. آنچه باعث می شود غذای مطلوب به رژیم غذایی متعادل اضافه شود این است که حاوی تعداد زیادی ریز مغذی است. ریز مغذی ها ویتامین ها و مواد معدنی هستند. از آنجا که آنها حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری نیستند ، برای تهیه یک پروتئین کامل باید عدس را در همان ظرف به عنوان یک وعده غذایی دیگر روز با غلات کامل یا دانه ها ترکیب کرد.

مرکز پخش عدس خام صادراتی

مرکز پخش عدس خام صادراتی مجموعه ما همواره در جهت بهبود کیفیت خدمات خود به شما مشتریان عزیز کوشیده است. در همین راستا ما اقدام به ایجاد مرکز پخش عدس خام صادراتی نموده ایم. محصولاتی که توسط مجموعه ما پخش می گردند بسیار مرغوب می باشند. در کنار مرغوبیت بالا از قیمت استثنایی نیز برخوردار اند. به دنبال خرید از مرکز ما هستید؟ شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، استعلام قیمت، ثبت سفارش و خرید عدس خام با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. هر چه سریع تر اقدام نمایید تا از تخفیف های ویژه ما نیز بهره مند گردید!

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس