مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

بازار تولید لپه مرغوب شمالي

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیرات لپه در کاهش کلسترول خونمرکز خرید لپه شمالي کیلویی

لپه شمالي یکی از فرآورده های نخود است، که دارای کیفیت ممتازی می باشد چون از بهترین نخود و طی فرایندی تخصصی تولید می شود، و به دلیل طعم عالی و خوش پخت بودن طرفداران زیادی دارد، بازار تولید لپه مرغوب شمالی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

بازار تولید لپه مرغوب شمالي

تاثیرات لپه در کاهش کلسترول خون

تاثیرات لپه در کاهش کلسترول خون تاثیر لپه در کاهش کلسترول خون بسیار بالا می باشد چون سرشار از فیبر بوده و تاثیر بسزایی در تنظیم کلسترول دارد و همچنین فاقد چربی مضر می باشد، این ماده دارای پروتئین بالایی بوده و با گوشت برابری می کند ولی بر عکس گوشت برای افراد مبتلا به کلسترول و بیماران قلبی و عروقی مضر نمی باشد.

لپه علاوه بر اینکه برای افراد دارای کلسترول بالا مفید است برای کسانی که دچار سوء تغذیه هستند نیز مناسب است بدلیل اینکه پروتئین بالایی داشته و لذا کسانی که به هر دلیلی نمی توانند از گوشت استفاده کنند لپه گزینه مناسبی برایشان می باشد.

لپه سرشار از ویتامین های ب۱، ب۶، کلسیم، اسید فولیک و … بوده و برای کسانی که از خوردن لبنیات امتناع می کنند مفید است و برای سلامت استخوان ها و دندان ها موثر واقع شده است، همچنین وجود پتاسیم و سدیم در آن به تنظیم فشار خون کمک نموده است.

فیبر موجود در لپه برای دستگاه گوارش و روده مفید است و رفع کننده یبوست می باشد و اسیدهای چرب، منیزیم و کلسیم آن برای دیابتی ها مفید بوده و به دلیل آنتی اکسیدان بالایی که داشته سلامت کلیه را به همراه دارد.

مرکز خرید لپه شمالي کیلویی

مرکز خرید لپه شمالي کیلویی مرکز خرید لپه شمالي کیلویی با شناسایی بهترین ارقام لپه به عرضه باکیفیت ترین آنها مشغول می باشد . لپه مرغوب دارای اندازه ای درشت و خوش طعم بوده و زمان پخت کمتری دارد لذا به دلیل خواص بالایی که این محصول دارد بهتر است در وعده هایی غذایی از آن استفاده نمود.

لپه از جمله حبوباتی است که بعد از میل نمودن ایجاد نفخ می کند ولی به دلیل اینکه بدون پوست است نفخ کمتری را بوجود می آورد و برای از بین بردن نفخ آن به طور کامل بهتر است قبل از پخت خیسانده شود.

تولید لپه مرغوب از نخود می باشد که جهت تولید آن ابتدا نخود را ۲۴ ساعت خیسانده و بعد آن را در معرض نور خورشید می گذارند تا خشک شود تا علاوه بر گندزدایی سبب شکل گیری و رنگ پذیری آن شود، بعد از آن با دستگاه مکانیزه پوست نخود را کاملا بهداشتی جدا نموده و لپه تولید شده را وارد بازار می کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس