مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =

بازار تولید عدس رژیمی محلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عدس چقدر کالری دارد؟مرکز پخش عدس رژیمی صادراتی

عدس رژیمی محلی از خوشمزه ترین و مفید ترین محصول هایی می باشد که این روزها در میان مردم کشورمان طرفدار زیادی پیدا کرده است. با توجه به استقبال زیاد خریداران از این کالاها در بازار داخلی ایران بازار تولید آنها نیز رونق خوبی گرفته است. این موضوع باعث شده تا کشاورز های بیشماری در شهرستان های سراسر کشور اقدام به کشت این محصول ها نمایند و آنها را به صورت فله و بسته بندی شده به بازار فروش ارسال نمایند.

بازار تولید عدس رژیمی محلی

عدس چقدر کالری دارد؟

عدس چقدر کالری دارد؟ عدس یکی از مقوی ترین و مغذی ترین حبوباتی است که ایرانی ها در بیشتر غذاهای خود از آنها استفاده می نمایند. این محصول دارای مدل های مختلفی است که هر کدام از آنها دارای ارزش غذایی متفاوتی هستند. با توجه به اینکه افراد بیشماری در سطح جامعه وجود دارند که این نمونه را به صورت روزانه مصرف می کنند و از میزان کالری موجود در این خوراکی آگاهی ندارند. حال شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که عدس چقدر کالری دارد؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصول در زیر به صورت مختصر در رابطه با میزان کالری آن صحبت می کنیم.

به طور کلی می توان گفت که میزان پخت این حبوبات تاثیر زیادی بر روی کالری آن دارد. بنابراین به طور دقیق نمی توان میزان و اندازه آن را مشخص کرد. با این وجود پس از آزمایش های متعدد بر روی این نمونه دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که حدودا هر ۱۰۰ گرم از این خوراکی دارای ۳۰۰ کالری است. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که با توجه به تولید عدس رژیمی در سالهای اخیر کالری موجود در آنها بسیار کمتر از نمونه های قبلی شده است.

مرکز پخش عدس رژیمی صادراتی

مرکز پخش عدس رژیمی صادراتی عدس رژیمی صادراتی دارای درجه کیفی بالایی هستند و دانه درشت می باشند. چند سالی می شود که این ملزومات ایرانی در بازارهای بین المللی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. به همین خاطر تعداد مرکز پخش این حبوبات نیز بالطبع افزایش پیدا کرده است. این موضوع سبب شده تا رقابت میان مرکز پخش این اقلام در کشورمان بیشتر از سالهای قبل شود و هر کدام از آنها سعی کنند تا بهترین نوع از این نمونه ها را به مشتری های خود عرضه کنند.

این مرکز پخش از بزرگترین و معتبرترین توزیع کننده های عدس در ایران می باشد که این اجناس را با بسته بندی هایی بهداشتی و شیک و نرخی مطلوب و ایده آل به فروش می رساند. کسانی که به دنبال خرید این خوراکی می باشند بهتر است به این مرکز سری بزنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس